Subject: Domeenivahetus teavitus
From: "Info Arras CF" <[email-masked]>
Cc: "Laura Roostalu" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 11:46:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Seoses IT-süsteemide sisemiste muudatustega läksime esmaspäeval, 27.01.2025, 
üle uuele e-maili domeenile. Varasem domeen @arrascf.eu on nüüd asendatud 
uuega – @arras.eu.

Kõik vana domeeniga aadressidele saadetud kirjad suunatakse automaatselt 
ümber uuele aadressile, tagades sujuva ja katkematu suhtluse.

Jätkame oma süsteemide ja teenuste arendamist, et pakkuda veelgi paremat ja 
tõhusamat koostööd.

Täname teid mõistva suhtumise eest!

Lugupidamisega / Best regards

Kaire Varik

Müügiassistent/ Sales assistant

M:          +37253091939

E-mail:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.arras.eu/> www.arras.eu

 <http://www.arras.eu/>

 <https://www.fastenerfairglobal.com/en-gb/exhibitor-details.arras%20construction%20furniture%20oü.org-2052d41d-5d3f-4877-a7d2-966f3d7c7197.html#/>